Slutet

I det här inlägget fick jag en intressant kommentar av en anonym människa (dock tråkigt att denna människa inte riktigt ville stå för att den tyckte annorlunda än jag, men så kan det vara.):
http://matildakarlsssson.blogg.se/2010/march/tillbaka.html#comment


Kommentaren hade en länkning som ledde hit:
http://politisktinkorrekt.info/2010/03/16/svt-och-sdu-bemoter-bolandsskolans-logner/

Jag vill därför också visa upp den här sidan. Läs gärna kommentarerna till artikeln också. Kommentarer om hur dåliga våra lärare tydligen ska vara som inte lär oss vad demokrati och yttrandefrihet innebär. I egenskap av elev kan jag lova att det är en bestående underton i varje lektion att vi ska ha demokrati och lära oss att hantera det och arbeta med det här i Sverige:
http://www2.unt.se/article/1,1826,MC=2-AV_ID=1026148,00.html?from=most_com#kommentarerstart



Alla har fått säga sitt, alla har sin uppfattning. Så även vi övriga elever som inte alls var inblandade i detta bråk men ändå är stolta Bolandselever då vi har vår egen uppfattning om vad som hände och inte hände.


End of discussion.

Jag vill liksom inte yttra mig mer om det här nu - för allas bästa. Politik är som jag tidigare sagt inte vad jag är mest insatt i precis, så nu ger jag mig för att det inte ska bli tokigt värre. Det här blev ett bra avslut där, i princip, alla sidor fick sina åsikter hörda. Nu hoppas jag att jag slipper allt som har SD och Boland i samma mening.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0