Tillbaka

Mjo, jag vill bara tillägga en sak angående gårdagens upprörda inlägg. (Klicka på bilden för att komma till inlägget) Politik är inte min grej, men här blir jag förbannad på riktigt.



Nu är det inte så att min åsikt är att bara media är dumma i huvudet. Grejen är den att SDU (Sverigedemokraternas ungdomsförbund) är minst lika fula som ringer dit alla dessa människor och samtidigt skapar uppståndelse i onödan utan tanke på hur många människor det drabbar.

Det är så vårt svenska samhälle fungerar. Och eftersom jag är "svensk" så bör jag väl bara svälja det och acceptera det.

Det är valår i år, jag får inte rösta och är en smula sur över att det dröjer TRE år till val efter jag fått rösträtt men livet är inte rättvist. Därför kan jag ju bara säga till er lyckliga själar som får att passa på att ta chansen att påverka till någon sorts rättvisa för landets invånare.

Muslimer är inte farligare än "svenskar" för vårt samhälle. Det kommer inte in 100 000 invandrare per år som stannar och förstör. Det skulle innebära en befolkningsökning på 1 miljon sedan år 2000. Rimligt? Nej. Fina argument och valfrågor va?

Diskriminering.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://politisktinkorrekt.info/2010/03/16/svt-och-sdu-bemoter-bolandsskolans-logner/

2010-03-16 @ 19:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0