En speciell dag (eller två)

Hahahaha mitt muppiga jag insåg för en stund sen att bloggen fyllde ett år i tisdags. Inget jag kanske har ett behob av att fira men det kunde vara kul att tala om åtminstone.

Just den här tidpunkten för på pricken ett år sedan kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde. Jag har minnesluckor från den dagen. Vad var det för dag då? Jo, det var intagningsprov på Boland. Den 4:e mars 2009 är ett datum jag kommer att komma ihåg.

Jag misstänker att jag den kvällen var utslagen i soffan - eller stissig som en duracellkanin. Antingen med huvudet fullt av tankar för att försöka minnas vad jag över huvud taget sagt på intervjun - eller HELT tom. Ena sekunden det ena. Ena sekunden det andra. En liten stund överlycklig över att ha fått det gjort. Nästa stund panikslagen över att jag fått min chans, ovetande om huruvida det gått vägen eller inte.

Själva intagningsprovet har jag knappt så mycket minne av men jag kommer ihåg en hel del lärare, vad de sa och hur de såg ut under provet. Mårten pratade, Göran filmade, Britta pratade, Leif kompade min sång, Radovan spelade fyrhändigt med mig. Annika satt och log. Resten var gravallvarliga. 

Jag har knappt inte ett minne från intervjun, MEN det finns en fråga jag kommer ihåg:
"Ehm, det finns visst estetisk linje i..hm..Gimo? Och...Tierp? Är inte det närmare?"

Haha..

Och skräcken då jag ställt Månskenssonat-noterna omlott i notstället. Vilket jag upptäckte när jag börjat spela. Det löste sig det också.

Uppenbarligen gick det vägen och ingen är lyckligare än jag över det.

Här kan ni se lite historia.

och Här.




Kommentarer
Postat av: Pappa

Du är för härlig hjärtat!



Din framtid kommer vara så ljus.



Älskar dig!!!



Kramar



/Pappa

2010-03-04 @ 23:31:34
URL: http://karlssto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0