Trött och seg igen

Men rätt så nöjd :)

Pappsen och jag begav oss till Östervåla efter frukost, för att köra Vålatrampen (Tämnaren runt). Efter lite beslutsångest anmälde jag mig till långa banan (2 x 5,5 mil). Loppet drog igång, och jag hade blivit förvarnad om att det i regel går fort och ryckigt i början på motionslopp. Jo tack. ;) Jag lyckades bita mig fast iaf och hängde med andraklungan drygt 2 mil innan jag kroknade.
H tog hand om mig och drog mig runt! Men det blev bara ett varv.. Jag är hur som helst himla nöjd. Med min ambitionsnivå var jag glad att ha ett snitt lite över 30 på de 56 km vi körde. Riktigt roligt var det!

Nu är jag svåårt trött och inte så motiverad att fortsätta plugga på engelskan till i morrn... Men är man tvungen så är man. För är det nånstans jag har hög ambitionsnivå är det i skolan..

Böckerna stirrar på mig. Bara att sätta igång..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbar gumman. Hur gick det för pappsen?



Faster

2009-05-24 @ 21:47:57
Postat av: Anonym

vilken kämpe och vilken disiplin sen då

2009-05-24 @ 22:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0