Isbit = Matilda

Idag gjorde jag något som kan ses som ganska korkat faktiskt. Jag gav mig ut och cyklade. Dom som bor i Västland/Skärplinge/Karlholm med omnejd kan förstå varför det var urbota dumt... Det typ regnar... Kallt regn...

Trots regnet skulle jag ju såklart ändå ut och cykla. Utan regnjacka. "Äh" tänkte jag och gav mig iväg. 

Sen behöver jag väl inte säga mer, utom att jag efter halva sträckan (nu blev ju inte den totala sträckan ngt att skryta med iofs..), fick gå in i värmen drygt en halvtimme för att över huvudtaget ta mig tillbaka.

Slutsats: Om du tycker det är trevligt att faktiskt vara medveten om att du har två ben, så cykla för guds skull inte när det regnar! (Man känner nämligen inte sina ben riktigt när de är tillräckligt kalla ;))


Men nu inne i värmen känns det rätt så bra, jag åker ju till ITALY i morrn! :)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vad rorligt att åka till Italien, ska ta dit råd att inte ta en cykel tur/ hoppas ni får en trevlig resa kram

2009-05-28 @ 16:45:01
Postat av: Anonym

Ha det så roligt. Kram Faster

2009-05-28 @ 16:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0