Mr Trek

Ja, han har fått sig en omgång idag han! Dock inte på landsvägen...

Efter en dag av informations-anstormning (temadag om droger i skolan), konsertövning och massor av andra konsertförberedelser, landade jag hemma i Stav runt åtta. En kombination av överskottsenergi och behov av att stänga av huvudet fick mig att plocka fram Mr Trek och pyssla om honom lite!

Han har tvättats, vaxats, polerats, "avfettats" (haha..), och smorts in en aning. Nu hänger han där ute och skiner som en sol och kommer att gå som ett skott på vägen nästa gång jag plockar fram honom. Det kommer nog dock att dröja några dagar då en ovälkommen förkylning smyger sig på och jag har alldeles för mycket att stå i - den här veckan också..

Btw, håll utkik i UNT i morrn! En liten "Hallå där" som jag var och intervjuades för igår kanske dyker upp! :)




Ren, snygg, fräsch och väldoftande! ;)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Duktig tjej! Viktigt att hålla grejerna i trim!



Själv plågade jag fröken Specialized några mil igår. :-)



Kram Pappa

2009-04-30 @ 09:42:19
URL: http://karlssto.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ja det är ju roligt när det blir snyggt! :)



Härligt..! Snart är det dags att vi tar oss en tur tillsammans. Efter den fruktade måndagen är det cykel som gäller! :)



Kram!

2009-04-30 @ 15:52:11
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0