Sommarkänsla big time

Den här helgen har ju rentav nästan varit fantastisk. Vädret har i alla fall varit sådant. Tråkigt bara att jag inte kunnat utnyttja det lika mycket idag som igår. Idag var jag nämligen tvungen att ta tag i pluggandet som jag skjutit framför mig i flera dagar nu... Totalt omotiverad till skolan för tillfället.

Jag tror i alla fall att Penning- och Finanspolitik, skatter, prisbildning och inflation sitter nu. Värre är att jag inte ens vet om provet är i morgon. Jag var övertygad men blev osäker då mina klasskamrater började strida om att det var på torsdag. Hm. Visserligen har vi prov då också - i Naturkunskap. Och Nationellt prov i Matte A på onsdag. Puh! 4 tidiga morgnar på rad (är inte okej).

Middagen idag stod jag för. Grillad fläskfilé med massa gott till. En rabarberpaj har det också fått bli då jag fick med mig fina rabarber hem från mormor.


KAN ni tänka er att jag målat naglarna. Tjejen som aldrig går med omålade naglar talar. Det är någon form av kompensation för att jag aldrig någonsin kan ha långa naglar, I guess. Nästan lite öm i tummusklerna efter grisstängningen. Är det något som brukar bli starkt på sommaren så är det mina händer. Inga långa slanka pianofingrar här inte...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0