Matilda gillar

...Spotify. Jag hade inte klarat mig utan det idag. Det är ovärderligt (var idag åtminstone. Vänta bara tills jag en dag kommer att svära om hur mycket jag ogillar det, haha. Jag lever i nuet, okej?) Motiveringen innehåller bland annat det faktum att allt konstigt man inte väntar sig faktiskt finns där. Fullständiga arbetsnamn på klassiska stycken som jag aldrig skulle hittat annars. Till exempel.

...att hitta låtar i datorn som dessutom är bra och inte hade en aning om att man hade. STORT gilla på det. Tur att det händer lite då och då. Idag, bara för att nämna ett tillfälle. Låten hamnade till och med i dagens spinningpass.

...den stundande sovmorgonen som vi faktiskt får i morgon. Första lektionen kl. 12.10. Inte illa alls. Tack för det ni 40 italienare som kommer och uppehåller vår historielärare.



"Matilda gillar INTE" tar vi inte idag. För det är en sån oändligt lång lista just idag att ni inte över huvud taget skulle ta er igenom den.

Always look on the bright side of life.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0