Lurkig som bara tusan






Att låta bilderna tala lyckas jag bara med ibland. Jag känner liksom ett behov av att uttrycka mig i ord också allt som oftast. Idag har jag råddat för grisarna mestadels faktiskt. Inte så mycket annat har fått plats i mitt lilla huvud. Har jag bestämt mig för nåt, då...

Farfar och jag har stegat ut en hage och så får jag förhoppningsvis min far till hjälp till att stänga i morgon. I morgon ska jag även ut på äventyr med morfar och iväg på andra bondeaktiviteter. Haha, jag ber om ursäkt för bondesnacket ni fått dras med de senaste dagarna. Ni får helt enkelt stå ut.

Kan ni det?

Kommentarer
Postat av: don jakobo

lätt bondsnack is the shit:P

2010-05-14 @ 00:11:58
Postat av: Herr Dalecarlicus

Snygg traktor! SAME is the shit! :-)

2010-05-14 @ 09:06:01
URL: http://dalecarlicus.blogspot.com/
Postat av: Matilda

Sv: Jakob, härligt, visst är det ;)

2010-05-14 @ 13:55:45
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/
Postat av: Teres Å

Ibland är det lite extra kul med tillfälligheter. Ser att du haft kontakt med brorsan :) Läste hans blogg igår (det är han som är Herr Dalecarlius) och då skrev han om sin nya traktor, och så lite senare samma dag, dyker precis samma typ av traktor upp i din blogg. Kunde inte låta bli att tala för honom om att det fanns en liknande traktor hos dig i Vad. :) Är impad av ditt jobb med grisarna, fattar inte att du hinner och orkar med allt :) Starkt jobbat! Kram T

2010-05-14 @ 14:13:02
Postat av: Matilda

Teres: Men NU trillade den lilla poletten ned! Det där var ju riktigt roligt! Det är klart, det gjorde du rätt i tycker jag. :-) Tack Teres, stor kram på dig!

2010-05-14 @ 22:44:55
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0