Kul att

Kul att halva min uppsats var borta när jag tänkte läsa igenom den i morse. Den FANNS inte i fullständig version nånstans på datorn. Den var borta. Och när jag kollade vad jag skickat till min lärare i går kväll, stolt som en jag-vet-inte-vad kl 23.58, så var det också en ofullständig version. Bajs. Tursamt nog skrev jag ut den igår när jag var klar så det var "bara" att sätta sig och skriva av den från papper in i datorn och skicka iväg igen... Jag har iaf kommit på vad som gick snett men det orkar jag inte förklara.

Kul att mitt hår är rött. Eh, ja det är ganska roligt på riktigt faktiskt. Det "bara hände". "Det här är mörkbrunt och skimrar i röda toner i ljuset bara"  Mm jag märker det jag.

Kommentarer
Postat av: Maria

OTROLIG tur att du hade skrivit ut den!

Förresten tycker jag att din hårfärg var skitsnygg, ja hela du är en vacker människa =)

Tack, tack, tack för idag!

Lycka till i morgon med Haiti-konserten.

Kram

2010-05-08 @ 19:31:52
URL: http://icoloridellavita.blogg.se/
Postat av: Rebecka Carlsson

Shit vad jobbigt att skriva om det men tur att du i alla fall hade skrivit ut den! Va häftigt att du är röd-hårig, det e så fint med rött hår..ska bli kul att se det på måndag :D

2010-05-08 @ 21:53:06
URL: http://freakyfridays.devote.se
Postat av: Matilda

Sv: Maria! Ja visst var det väl! ÅH tack så hemskt mycket.. =) Tack själv för i lördags, vi ses snart igen! Kram :*



Rebecka, hihi ja lite roligt är det allt!

2010-05-10 @ 22:36:01
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0