Tursamt

Ibland är jag glad över att jag inte är min lillebror. Jag har haft ett mördarförhör i musikteori med honom ikväll och flera kvällar tidigare. I samma sekund som jag nyss tänkte "Nu jäklar kan han det här, nu borde han få alla rätt!", så behärskade jag mig en smula. Han är inte jag och han behöver inte ha någon press på sig att leva upp till några förväntningar bara för att han råkar vara just min lillebror. Ställ mig i ett hockeymål så fattar ni varför jag är noga om det här. Skulle jag vara hans lillasyster och förväntas kunna fånga puckar bara för att han är grym på det skulle jag bli skitarg. Abbe, lycka till i morgon och gör så gott du kan.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Insikt hjärtat! En gör så gott en kan;) har du hört den förut? Skulle vara kul att se dig i hockeymålet förresten;) var rädd om dig å ha inte för höga krav på dig själv, ha kul!!! <3 ring om du behöver hjälp med Vasa, Johan och erik å Sten sturarna! Puss å ssaknar dig:)

2010-03-16 @ 07:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0