Rutten, mer rutten, Matilda

Jag har varit med om min sämsta helg på länge. Det finns inget värre än att vara sjuk och inte orka saker när man vill. Mitt sociala behov har inte heller blivit stillat precis. Nu kom iaf pappa över som mat-fika-soff-sällskap. Jag har inte varit utanför dörren på alldeles för länge och har missat Vasaloppscyklingen och missar mitt eget söndagspass.
 
Vinter-dunder-jäkla-skit-förkylning är sämst.

Det var bara det jag ville säga.



För övrigt vill jag gratulera SHKs 98-or till vinsten i Eskilstuna! Grym insats! Woho!


Kommentarer
Postat av: ebbis

hahaha, jo. sus går bra! men jag har problem med kvint & ters & grejs :p <3

2010-03-07 @ 19:48:10
URL: http://ebbaasikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0