Katastrofalt

Nog för att Meloditramset inte är mitt favoritprogram, vilket ni redan vet, men jag måste faktiskt titta när det är final. Det är då det är värt att titta. Antingen för att bli lycklig över att det finns nån form av vettighet i detta land som låter rätt människa vinna, eller för att för förbannas och förvånas över hur vissa kan ha tagit sig till final över huvud taget.

Även mellanakten brukar vara som ett lotteri. I år var den tack och lov en vinstlott. Gamla godingar, det gillar vi.
 
Gårdagskvällens mest intelligenta och roande påstående angående Melodifestivalen var att Ola körde nån form av självtillfredsställande grej på scenen. Min vän skrek rakt ut: Låt honom INTE vinna, okej? Han får faktiskt gå och smeka sig själv nån annanstans!

Det gjorde han också, för vann gjorde han ju inte.

Åter till saken nu. Det fanns bara en som fick vinna: Salem. Deprimerande värre att han inte gjorde det. Juryn in my heart!

Jag är precis hemkommen från spinningen som helt bestod av filmmusik idag. Mycket kul! Nu väntar jag in lillebror nr 1 och lillebror nr 2 för att ta en namnsdagsfika. Kanske kan det hända att jag delger er lite från helgen senare. Om ni är snälla, vill säga.

Kommentarer
Postat av: Faster

Håller med dig. Jag hade också Salem som favorit.

2010-03-14 @ 21:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0