Ingenting viktigt alls

Det är ju roligt när det händer så mycket saker att man inte ens har någonting att skriva om.

Vad har dagen då bestått av? Jo, delvis en pianolektion där både Bach, improvisation över bluesskalan, fyrhändig sats och andra trevligheter avverkades. Sedan en idrottslektion där jag tog och gjorde konditionstest på testcykel som de andra redan gjort löpandes i spåret. Det gick mycket bra må jag säga.

Vad jag inte känner mig motiverad till att blogga. Lika bra att låta bli. I morgon har jag ledig dag bortsett från mentorssamtalet som kommer ta högst 30 minuter så vi hörs väl då istället. Nu har jag varit hemma en timme och ska väl ta och sova. 

Goder natter då mina vänner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0