Förstörd för alltid

Tänk om vi hade kunnat lyssna på vår svensklärare när vi skulle välja film att se för att skriva filmanalys om. "Ta inte en film som ni är väldigt fästa vid. Ni kommer hacka sönder den i småbitar och kanske se saker med andra ögon vilket kan förstöra charmen med filmen". Ungefär så sa hon.

Ehm. Fight club var väl lätt på min topplista över bra filmer jag sett. Fram till ikväll.

Just nu är den filmen det värsta som hänt mig och Tyler Durdens magrutor de värsta jag kan tänka mig.

Filmanalysen skriver sig tydligen inte av sig själv. Min motivationskurva går kraftigt nedåt. Men än har jag tid på mig, den ska inte in förrän i morrn...

Kan hända att jag hunnit ändra mig igen på onsdag när det här arbetet är färdigt. I guess. Så, ta det inte för hårt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0