*Tar mig i kragen*

Tills vidare ska ni få lyssna på nåt fint. Ett par klipp från söndagens konsert finns numer ute på Youtube. Kul att höra!

Såhär en vecka senare kan jag tycka att det är på sin plats att säga några ord om konserten vilket jag ju uppenbarligen inte lyckats med tidigare. Egentligen kan jag inte säga så mycket förutom att ni som inte var där missade någonting riktigt rejält. Det är på något sätt tvunget att upplevas och kan inte alls göras rättvisa med ord. En mycket känslosam och berörande stund hade vi och musiken och arren gick raka vägen in i kroppen och hjärtat, det kan jag intyga om. Inte ett öga var torrt. Den timmen plockade fram mycket av det som finns inuti och i samma sekund jag klev utanför kyrkporten var det ungefär som att dra ur en kork. Luften gick ur och alltalltalltallt lossnade. Känslomässig anstormning kan vi kalla det.

Nu ser jag fram emot något kommande projekt med dessa duktiga människor som jag haft så oerhört trivsamt och roligt med. Ljudinspelningarna som tagits då vi övat har mest bestått av skratt har jag förstått och det är inget dåligt betyg precis! Glada människor som trivs gör bra ifrån sig och jag är både glad och stolt över att få ingå i detta. Tack igen alla inblandade!


Kommentarer
Postat av: Maria

Fantastiska ord.

Tack Matilda, det var underbart att göra det här tillsammans och det kommer att bli fler tillfällen lägre fram. Känslan, som jag tror alla kände, var kärlek, en stark sådan, både lycklig och sorgsen. För mig var det kärlek och tacksamhet till livet...

Kram

2010-06-06 @ 07:29:14
URL: http://icoloridellavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0