Förvirrad

Hm, jag försöker smälta vad som har hänt idag på löpande band.

Carmen-konserten är avklarad och det förstod jag nog inte förrän jag fick se videon hemma hos mormor och morfar. På det hela taget så gick det mycket bra! Roligt - men nervöst - att vara på "hemmaplan". Sen var det ju trevligt att få visa upp vad jag stuckit iväg till Stockholm och gjort en dag i veckan och som ingen egentligen haft en aning om vad det varit. Nyfikenheten hos folket här hemma är nu stillad!

Spinningen blev ju en märklig upplevelse. Det var glapp (eller nåt) i headsetet och första kvarten hade jag stora problem innan jag till slut gav upp och körde utan. Jag fick gapa och skrika men det gick ju också. Tursamt nog var det ett enkelt upplägg så jag slapp prata hela tiden och kunde därmed vrida upp musiken lite mer i stället.. 17 glada själar hade jag framför mig. Mycket bra! Hoppas de kommer tillbaka trots den konstiga terminsstarten.




Kommentarer
Postat av: Pappa

Matilda... Nog är nyfikenheten stillad allt. Med besked.



Du fattar nog inte ens själv hur duktig du är som platsar i det gänget.



Kramar



Pappa :-)

2010-01-24 @ 22:24:40
URL: http://karlssto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0