Fortare än blixten

Den här veckan har gått sjukligt fort och det är jag mycket tacksam över med tanke på att jag var skapligt gruvlig i söndags kväll. Livet är på bana och fredagen avslutades toppenbra på stan tillsammans med Bea, Johanna & Anna. Myspys! Är det något vi kan så är det att prata. Jisses anåda!

Kan ni tänka er att jag lyckades med att inte köpa varken skor, skjorta eller jeans som jag hittade på stan. Nej minsann, en ny I-pod står överst på införskaffningslistan och det går inte att rucka på.

Kvällen ska jag nog ägna åt att få ordning och reda i datorn, det vore ganska trevligt att ha gjort nu när spinningterminen drar igång på söndag.




Uj uj, nervositeten inför konserten på söndag kommer krypandes också. Uäh. Kom kom kom och lyssna!

TIERPS SOCKENKYRKA SÖNDAG KL 16.00!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0