05.50

Söndagsångest gillas inte. Vet inte varför det förekommer, men det kan hända att det är för att jag känner mig lite oförberedd för den kommande veckan. Hm. Hur som helst så ska det nog bli bra när det väl gäller, men det är trögt att komma igång med ny vecka.

Min vecko-teori brukar funka alldeles utmärkt.

Tänker på..

..måndag att "Okej, skit, hela veckan kvar"
..tisdag när veckarklockan ringer att "Jamen efter idag är det bara onsdag, torsdag och fredag kvar"
..onsdag som är veckans hat-dag att "URK! Mitt i veckan, hua så segt det går". Onsdag kväll: "Woho jag överlevde. Bara torsdag och fredag kvar. Lill-lördag".
..torsdag morgon: "HUR ska jag klara av TVÅ dagar till?". Kväll: "Meh! Bara fredag kvar! Woho!"
..fredag att "Jamen nu har jag bara en kort dag kvar. Och dessutom sovmorgon. Jag överlevde den här veckan också".

Jag vet att den här veckan oxå kommer se exakt likadan ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0