Uppföljare

Nu när jag sitter här i godan ro ser jag att jag faktiskt aldrig följde upp Songs of Travel-grejen vi gjorde i söndags. Så jag kan väl tala om att det gick bra och att det faktiskt är lite förvånande. Med tanke på hur osamspelta vi var när vi övade förra måndagen, tisdagen, onsdagen och sedan torsdagen - då det visserligen hade tagit sig rejält jämförelsevis.

Hur som haver så var det en stor sten som lättades när det hela var över och det faktiskt gått bra. Bättre än jag någonsin ens kunnat hoppas på. Allt klaffade äntligen! Fredrik & David gjorde jättebra ifrån sig och det här är material som vi förmodligen (och förhoppningsvis) kommer att använda oss av fler gånger. Pampig och stilfull musik som är utmanande både för pianisten(!) och sångaren. Skojsigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0