Slutet gott

Tänk att det blev en bra tisdag till sist. Synd bara att förkylningen är envis. Faktan inför provet i Idrott & Hälsa är förhoppningsvis lagom inpräntad, vi har tagit ett till OS-guld, jag har konverterat Songs of Travel så jag ÄNTLIGEN kan lyssna på dom ordentligt, övat Elvis i Tierp med noter som fanns i tryggt förvar, fått skratta ur mig lite, samt helt enkelt klarat av dagen med nöd och näppe.

Vad som är ännu bättre är att det är onsdag i morgon och jag får sova läääänge. Fantastiskt.

Värre är att det individuella valet snart ska vara klart. Det finns ju en hel djungel av kurser! Dessutom ska meritpoäng och högskoleutbildningar tas hänsyn till. Gah. Jag vill inte bestämma nu vad jag ska göra resten av livet.

Pedagogiskt ledarskap, Musikprogrammering, Sceniskt musikprojekt (Musikalen), Samhällskunskap B, Religion B, Engelska C, Matte D, Ljudteknik, Musik och Data, Sceniskt karaktärsarbete, Ljus & Ljud, Musik & Kommunikation........

Ja, vissa av dom är väl redan strukna för min del men HAR åtminstone funnits i åtanke.

Det enda jag har helt klart är Ensembleledning och Arrangering & Komposition. Plus att skolan förvalt GeMu B och Ensemble B.

PUH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0