Sämst

Den här veckan är inte som den ska och jag vet inte varför. Hm. Nåt fel som är trasigt. Den här veckan är jag expert på att göra allt vad jag inte egentligen har tid med och prioritera fel saker. Minuspoäng till mig. Jag gissar att jag får eld i arslet i helgen i stället när det kommer ikapp mig.

"Under Pressure" är ett uttryck som beskriver mig ganska bra. Tråkigt men sant. Jobbigt men effektivt och oftast bra i slutändan. Det går liksom inte annars. "Ja ja" tänker jag och skjuter upp det. "Jag hinner". Har jag tusen saker så får jag det bara gjort.

Hur som helst så har jag inga lektioner i morgon men dock en intensiv dag. Multishowsdags! Vi har två låtar med, varav en jag alltid sjunger fel text på, och jag har en förkylning på G. Positiva klubben är igång liksom.

Jag tar mig rätten att klaga, jag gick för sjutton upp 05.30 i morse och missade TVÅ tåg på eftermiddagen. Eller, bara det ena. Det andra var inställt. OCH jag har klösmärken i händerna och på armarna men tack och lov är mamma hemma och håller katten under kontroll nu. Puh.

Min klagovisa är överstökad för några veckor framöver, det är nästan värt en glad gubbe :)

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0