Multi-allt

Multishow är ordet. 10 timmar i Konserthuset för 15 minuters uppträdande. Muahaha. I efterhand var det SÅ värt allt. Det var mycket roligt. Vilken härlig skola jag går på! Fenomenala dansnummer blandat med Debussy-stycken som spelas så fort och felfritt på piano så man nästan blir förbannad, (killen är galet duktig..) rock, Vaughan Williams, blues, Pointed Sisters och ett par musikalstycken ur Spelman på taket.

Vi var som en salig, härlig, gott och blandat-påse.

Mycket folk i publiken gillas skarpt och även den nya lokalen! Jag gissar på att vi fick in 250-300 pers i B-salen på UKK. För övrigt var det ju i det närmaste fantastiskt att få saker fixat och ordnat av folk som hade full koll. Nemas problemas med ljus och ljud och dylikt. Riktiga grejer anpassade efter lokalen och kunnigt folk som visste vad dom höll på med. Ordning och reda.

Haha, vad det däremot inte var ordning på var min spelning. Eller jo, själva spelandet blev det ordning på när jag väl visste att jag skulle spela. Det fattade jag nämligen inte förrän jag såg programmet när jag redan varit på Konserthuset nån timme på förmiddagen. Hur som helst gjorde vi bra ifrån oss jag och Fredrik tycker jag.

Nu är frågan: Att sova eller att inte sova? Det är ju bara 2½ timme kvar till OS-invigningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0