I brist på annat

Ointressant är vad jag är idag. Därav den bristande uppdateringen.

Mitt schema blir faktiskt bara bättre och bättre! Numer är spansklektionerna ihopflyttade till en enda lång dubbeltimme på tisdagar vilket innebär två håltimmar färre och en dag till med tidigare hemgång! Torsdagarna i framtiden kommer att avslutas redan 14.15. Lagom skönt! Däremot kommer tisdagarna bli mer mördar-aktiga men det står jag ut med eftersom det är i början av veckan. Toppen!

Nu har jag inte träffat mamma sen i måndags morse så kanske håller jag mig vaken tills hon dyker upp om nån timme efter sin Malmö-tripp. 
 
Om inte annat så får ni ta och sova gott och vakna upp till en fredag! Redan fredag igen, herregud. Morgondagen innebär troligtvis middag och bio, mysigt värre!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska oxå på bio! Kram å god natt

2010-02-05 @ 00:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0