Gammal, gammlare, gammlast

Mina föräldrar är inte gamla. Men dock äldre än jag och därmed bör det naturligt märkas ibland. Teknikfreaket pappa hade till exempel inte full koll på I-tunes och mamma, ja, hon blev tagen för att vara 60 år av Abbe. Hyggligt värre. Å andra sidan var det nästan befogat med tanke på hennes dåliga syn.

Mamma: Woho! Nu slår vi på ettan! Herrarna kör strax femton centimeter fristil!

Vilken happening liksom. Skapligt ovärt att åka till Vancouver för att åka längdskidor 15 centimeter. Det kan man ju göra hemma på grusgången.

Jag förstår inte allt med OS.

Förvirringen blev total när jag efter 5 minuter av loppet insåg att dom FORTFARANDE höll på. Hallå, till och med jag skulle platsa i landslaget.


För övrigt är det lyckligt att Charlotte Kalla skötte sig galant i sitt lopp. OS-GULD!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hörru du fröken... Tänk på att dina gamla föräldrar fortfarande betalar för dina nöjen... ;-)



Kram och tack för hjälpen med det puckade I-tunes!

2010-02-15 @ 22:25:50
URL: http://karlssto.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Skitunge..! Ska börja blogga snart jag också tror jag.. ;) Dåru fröken Karlsson!

Gammal, äldre, äldst..

Puss!

2010-02-15 @ 23:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0