Trött, tröttare, tröttast

Vad kan ni gissa att jag är? Jag lyckades nästan till och med missa att hoppa av tåget i Tierp trots att jag var vaken så sent som i Tobo. Sedan hann jag visst somna om igen innan jag hunnit till Tierp. Oj oj oj.

Jag är rädd att jag tjatar ofta här om att jag är trött, men tro inte att jag inte håller skenet uppe för det! Min klasskamrat frågade till och med idag om jag möjligen tagit något olämpligt då jag skuttade omkring och var rent allmänt som en riktig hoppetossa som inte kunde sitta still. Det hade jag självklart inte vill jag påpeka men jag får såna där små ryck ibland. Smått rastlös av understimulans blir jag ibland trots att jag (tro det eller ej) kan vara den slöaste människan på jorden när jag väl vill.

Den här veckan tror jag minsann inte att jag kommer behöva vara understimulerad. DET ÄR SHOWVECKA! Hel övningsdag är det på schemat i morgon. Därefter får det bli teaterföreställning på kvällen tror jag. Peter Pan har premiär och det går liksom inte att missa!
 
Apropå övning är det nog bäst för mig att jag går och tar en trudelutt på pianot nu och eventuellt fortsätter det eviga arbetet med att stämma nyckelharpan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0