Too high!

Uschan buschan.

Jag övar långfredagssånger och visst, det går väl bra. Nu. Det är ju bra då bara att klockan nu är nästan nio, jag har pratat och hållt igång rösten i 15 timmar och tycker att det börjar bli okej att ta de tvåstrukna F-en i en av sångerna. Vad som grämer mig är att jag ska upp där och fladdra i morgon kl 10 på gudstjänsten. Okristligt tidigt med gudstjänst kl 10 redan. I Storvreta. Med tvåstrukna F. För en låg alt.

Haha, Positiva Matilda är visst igång igen...

I morgon eftermiddag får jag tillbaka mitt liv igen. DÅ ska vi glädjas tillsammans kära vänner!

Ehm, glad skärtorsdagskväll?

VAR ÄR PÅSKKÄRRINGARNA? Inte en enda liten en har kommit här och tiggt godis. Dom hade nog bråttom iväg i år.

Själv lyckades jag inte fånga katten, så jag blev kvar hemma...


Jag hade ingen färsk bild på mig själv så jag kompenserar med en bild på Jesus och hans lärjungar. Same but different.
Han tvättar visst deras fötter. Källa: Wikipedia


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Lycka till ska du sjunga med bumpen?

2010-04-01 @ 21:02:27
Postat av: Matilda

Tack! Ja det ska jag! Känner du honom? :-)

2010-04-01 @ 21:07:47
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Mamma känner honom hon bode där i storvreta för. kul

2010-04-01 @ 21:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0