Skriva skriva skriva

Jag håller just på att skriva en uppsats på engelska. Om musik! "A musical memory" som förberedelse för nationella provet.

Sen är det bara en onödig mattelektion kvar av veckan. Onödig i den bemärkelsen att jag faktiskt inte har något att göra vilket eventuellt resulterar i att jag stör andra människor i brist på annat. NEJ MATILDA så får man inte göra! Jag ska vara snäll.

Woho, nu slutar vi. Dags att packa ihop.

Trevlig helg på er människor. Eftermiddagen spenderas på stan med Jenny-Penny med flera!

Kommentarer
Postat av: JENNY

men matilda då! sitter du och bloggar på lektionerna!! :O ajabaja! ;)

2010-04-16 @ 22:08:01
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0