Levnadstecken

Som jag lyckades pränta iväg via mobilen igår, så var det Vänner för hela slanten igår. Det är SÅ bäst. Helt galet vad jag kan skratta åt det, jag skrattar fortfarande.. Det var precis vad mitt överskottsenergistinna jag behövde igår.



En annan sak förstår jag däremot inte. Jag bara sover och sover och sover när jag är här. Somnar tidigt på kvällarna (gårdagen var ett undantag, jag har somnat mellan halv elva och halv tolv alla övriga kvällar), och vaknar hyfsad tid på morgnarna men nu inte sagt att jag vaknar tidigt.

Jag har sovit typ 10 timmar varje natt och det är inte min kropp van vid kan jag ju säga. Konstigt att jag varit som en duracellkanin på eftermiddagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0