Ändrade planer

Det blev visst ändrade middagsplaner. Pappa försökte från början göra det enkelt för oss men självklart kunde jag inte låta bli att lägga näsan i blöt och skicka ner honom på ICA för att göra middagsproceduren lite längre och krångligare! Den första idén lades in i frysen, och en deg sattes på jäsning.

Italienskt står på menyn och det blir visst tomatbruschetta med efterföljande hemlagad pizza. Mums.

För övrigt har mina knän varit rentav pissiga idag om man får säga så. Arg och ledsen är vad jag blir. Sorgligt! Så, mellan åken har jag fått dyka ner i min påsklovsbok några stunder i taget.

Åh, just det.. Kameran fick följa med i backen idag så det lär dyka upp lite actionbilder senare.

Nu ska jag laga mat för pappas mage kurrar så högt ända hit att man får tinnitus jue.

Kommentarer
Postat av: Faster

Jag blir så ledsen när jag hör hur ont du har i dina knän. Finns det inget att göra åt dem? Hoppas att ni har det bra i alla fall. Älskar dig. Kram

2010-04-07 @ 17:57:34
Postat av: Matilda

Sv: Ja det är sannerligen inte roligt när man vill men inte kan... Vi har det dock bra ändå som sagt, jag roar mig tills vidare och ska försöka ta mig till en ortoped snarast när jag kommer hem. Kram på dig faster!

2010-04-07 @ 20:45:09
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0