Ambivalent som få

Mitt beteende idag har varit ytterst annorlunda. Eller, nej, inte egentligen. Men inombords har jag varit mäkta konstig. Jag har växlat mellan att vara så sjukt sprallig som jag någonsin kan bli, att vara trött som ett vrak och vandra omkring som ett ufo, att vara känslosam och vara totalt tom.

GeMu - död.
Ensemble - trött men rastlös.
Håltimme - SJUKT ENERGISK och minst lika rastlös. Inte en lugn sekund. Började städa i teorin (teaterns uppehållsrum) där det såg ut som sju svåra år. Finare blev det och jag lyckades, i ett svagt ögonblick när L och J såg på mig med hundögon, lova att fylla upp frysen med bullar. Hm.

Äsch, nu är i alla fall historieartikeln inskickad och klar. Det får duga för dagen. Pianoläxan är genomspelad och så var det något mer jag skulle göra.. JO göra ett 30 min spinningpass till idrotten på onsdag men det hinner jag ju slänga ihop i morgon. Det går nästan hur fort som helst.

Nu tänker fröken Karlsson sova. Och det fort!! Å i morgon bitti tänker jag gråta av olycka över att veckans enda sovmorgon redan har avklarats måndagen till ära. Tack vare nationellt prov i engelska på onsdag förmiddag. MUPPAR som lägger det precis när vi har sovmorgon. Ja ä int alls bitter ja int!


Kommentarer
Postat av: jennypenny

OMAJGADD JA VI HAR JU NATIONELLA!! Vilken tid? SHIIIEET jag har inte förberett mig! Nu blir det till att prata engelska hela dan imorgon!

2010-04-26 @ 23:43:16
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: Evve

Sv: Mira är alltid OERHÖRT fin ^^,

2010-04-28 @ 10:00:06
URL: http://earlysunsets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0