Trött och snäll igen




De aggressioner som möjligen fanns innan har garanterat blåst bort. Ett rätt tufft pass plågade jag mina spinningdeltagare med idag. Laps stod på schemat, ett fartfyllt 4-varvslopp med mycket variationer men ändå, rent tekniskt, exakt likadana varv för igenkännande och trygghet. Sjukt ösigt och roligt! Kräkvarning blev ett faktum ikväll.

Gissa vem som är överlycklig över att ha sovmorgon två dagar av tre den här veckan? Nästan för bra för att vara sant.. Morgondagen ser jag skarpt fram emot!

I övrigt har min söndag ägnats åt övning. Först med faster och sedan med Ebba! :) Mycket skratt blev det. Vi övade inför kommande framträdanden. Vi har också blivit med fiskar, katten har ju fått ett nöje iaf.



Nu fika, sen sova.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0