Summa Summarum

Min helg var riktigt bra ska ni veta. Tors-Sön befann jag mig på norrländsk mark och torsdagen och fredagen ägnades åt förberedelser för SM som skulle gå på Herrgårdsfäbodas ägor. Tält sattes upp, foton togs, ladugården putsades och mycket annat.

"Min" lilla 1161 som jag lade ut en bild på tidigare var ju en riktigt söt liten sak :)

Fredagskvällen blev en mysig sådan! Släktingar rullade in och då var det grillstuga och nattabad som gällde. Så roligt att träffa alla!

På lördagen gick galejet av stapeln. Full aktivitet i Robertsfors, massor av folk och trevligt trevligt.

Plötsligt tog helgen slut och jag fick ta flyget hem - ett par veckor för tidigt eller sådär. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0