Skratt

Kvällen har bestått av skratt och åter skratt.

Det var efterlängtat att sjunga med Jonas och Ebba kan jag säga! Vi ska sjunga i Bäcklösen på söndag kl 13, kom dit och lyssna vetja. (Innan det sjunger faster och jag i Borgenkyrkan, trevlans!)

Hur som helst.. Vår repertoar har slipats och fixats och saker har bytts ut hit och dit och jag tror det blir kanoners :)

Det finns nog faktiskt inga som kan skratta så högt och så mycket åt så konstiga saker på så kort tid som Ebba och jag, haha.. En kopp te och sen är det kört! :D <3

Usch vad jag är trött. Igen. Nu väntar sängen.

Framför mig har jag en torsdag fullproppad av endast teoretiska ämnen - tråkdag med andra ord. Nu är man ju bortskämd med att ha åtminstone ett musikämne om dagen..

Pianolektionen gick ganska bra idag! Bach, Chopin, fingerövningar och etyder. Den senare GeMu-lektionen är alltid givande då GeMu-Göran är grym! Han kan allt den karln och jag begriper inte hur han kan komma ihåg allt. Genuint musikintresse kallas det nog för.


Kommentarer
Postat av: ebbis

Det var inte te´t som gjorde det , det var koskenkoooolvan! <3

2009-09-30 @ 22:41:28
URL: http://ebbaasikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0