Hög på socker

Idag var det "den stora dagen" på riktigt! Även om det kanske kändes mer så igår.

Duracellkaninen har gått och gått och gått och gått.

Nu däckat i soffan.


Blev väckt i morse med paket och skönsång. Mysigt! En TV pryder numer mitt rum :) Och igår fick jag påfyllning till köksskåpen. Ni skulle bara se min rosa-prickiga stekpanna...

Dagen har varit lugn och skön och jag har egentligen inte gjort så mycket, utan mest drösat runt här hemma. På eftermiddagen kom det lunch- och fikabesök, mycket trevligt och mysigt :)

Jag har däckat i soffan för första gången på en vecka känns det som och det är först nu jag känner hur trött jag egentligen är. Med andra ord är det dumt att känna efter. Å andra sidan har jag ett spinningpass i kroppen så det kan ha en liten inverkan på krafterna. Intervaller plågade jag mina deltagare med, haha! Skoj var det!

Gruppen idag var otroligt fokuserad måste jag säga. Fantastiskt att se såhär en söndagkväll i början av terminen. Härligt!

Tack för alla gratulationer både här, Facebook, sms, besök... Tack för att ni finns :)


Jag har blivit mormor. Nästan. Bild kommer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0