Karlsson har husmorsdag

Idag känner jag starkt att jag är i fixartagen ska ni veta! Dagen började kanske inte ultimat för det. Jag vaknade kl 10 då pappa ringde, hm, jag hade ställt klockan på före nio för att vara hemma i Västland i bra tid. Det tar sin lilla tid att komma upp och greja och få med lillebror till bussen och hem..

Jag stannade i Tierp i natt efter en kväll i Uppsala med brudarna :) 7 st ur klassen var vi som spenderade kvällen i Annas biorum. Inte alls avis  Hur mysigt och trevligt som helst, så det gör vi om!


Doften sprider sig i huset... Leilas saffranskaka och en sats bullar gör huset lite extra hemtrevligt idag. Formfranskan står på jäsning.

Ikväll väntar spinning! Jag vickar för Silva idag så jag får äran att pressa torsdagsgruppen, det var ett tag sen nu. Trevligt :) Förhoppningsvis får jag dö i soffan hos Norlings sen. ;)

Hej så länge!


(skitgrej!! Går inte att ladda upp bilder...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0