Helkväll på Börsen

Hipp som happ blev det bestämt tidigare i veckan att gå på Börsen i Stora Staden. Lite shopping på eftermiddagen och mat och show på kvällen.

För en gångs skull hade jag shoppingen på min sida igår! Klänningar inhandlades bl a. Efter en fika på stan med Åsa och Martina fick det bli mer strosande i affärer innan mamma och jag mötte upp dem igen och begav oss till Börsen.

Primadonnorna bjöd på show med mycket humor och sköna nummer, fredagsunderhållning på hög nivå!

Det bidde en bra fredagkväll. Ikväll är det ju självaste Halloween men, hm, pumpadräkten och drakulatänderna får nog ligga kvar i garderoben. Istället blir det middag och mys med Norlings! :)

Jag har stått och frusit i PEK-hallen idag och kikat på Skärpans förlustmatch mot Sätra. Jag har precis kommit in efter ett tappert försök att kratta löv med lillebror. Hälften av tiden hörde jag med ett halvt öra: "MEH! Kolla in det här slagskottet!", där det exprimenterades med hur långt man kan skjuta ett äpple med en lövräfsa..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Trevligt igår och du vet att du var klok när du tänkte att vad som sägs och görs på börsen stannar på börsen;) puss

2009-10-31 @ 22:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0