Fart och fläng

"Tänk på sabbatsdagen så att du helgar den". Nog tänkte jag på den alltid.  Hur som haver så blev det en bra dag!

Faster och jag sjöng i Borgen innan jag åkte raka spåret till nästa ute i Bäcklösen där jag, tillsammans med Ebba & Jonas, hade musikcafé på eftermiddagen. Riktigt roligt var det, och gick himla bra!

Som grädde på moset körde vi TdF-pass på spinningen. Grym stämning i salen, mycket folk och bara superhärligt! En riktig kick!

Om drygt en timme ska jag börja min färd till skolan. Första lektionen 12.45 idag, trevlans :)

Ikväll blir det Carmen som gäller.


Kommentarer
Postat av: mathilda

vad heter den sista låten du och anna sjöng i går va så finn



kram

2009-10-05 @ 18:01:25
Postat av: Anonym

Välkommen sen ikväll!Kram

2009-10-05 @ 20:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0