Bloggande

Jag sitter och bloggar. Och det förstår ni ju såklart. Jag menar, jag skriver ju det här. Men jag sitter och skriver på Bolands bokblogg nämligen. På svenskan har vi läst "Våld - en historia om kärlek", en skum bok skriven av Joyce Carol Oates, och ska blogga om den. Hm, jag är inte direkt ett fan av hennes böcker måste jag säga. Jag gillar inte upplägget i de böcker jag har läst. Lite skumma är dom allt..


Däremot är jag helt sjukt nyfiken på Dan Browns nya bok som jag med en chock såg på Pressbyrån igår! Här är man ju inte riktigt med i matchen.. Jag visste inte ens att det skulle komma ut en ny.. Toppen att hitta en sån bok såhär lagom till höstlovet! Hög Vill Ha-faktor ska ni veta.


Nu är min bokblogg klar äntligen! Så nu är väntar en timmes spanska.. Inte taggad för det. Känner mig inte så hurtig och pigg som hon gärna vill att vi ska vara. En timme i dramasalen med spanskkonversationer, digestivekex och spansktexter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0