Berörd

Igår blev det inget bloggande inte. Kanske för att jag dumt nog började läsa en bok som inte gick att lägga ifrån sig. Malin Sävstams bok "När livet stannar" handlar om flodvågskatastrofen i Thailand och låg och såg lockande ut. Nyfiken började jag läsa lite och sen var det kört. Ett par timmar med tårar i ögonen flög bort i soffan hemma hos mormor och morfar.

Hela denna dag har jag haft Jonas & Ebba här hos mig :) Och en stund i Snatra! Vi har övat å fikat å tittat på filmen från konserten, haha!

Nu drar jag iväg till pappsen! Ikväll ska vi nog pyssla lite i hans nya lägenhet, jag har även lite skolgrejer jag måste göra eftersom morgondagen är fullkomligt ockuperad.

..osså göra klart TdF-passet som ska köras i morrn kväll! Bergsetapp på touren - det kan ni inte missa.

Puss i ljumsken

Kommentarer
Postat av: Teres Å

En helt fantastisk bok! Man läser, och läser, och läser, och läser. Fick den i julklapp och var inte kontaktbar på en hel dag. Bara läste, och läste och grät, och läste, och läste...

2009-10-04 @ 00:02:40
Postat av: Matilda

Ja den är verkligen helt otrolig. Jag känner igen det där...

2009-10-04 @ 15:42:03
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0