Åsa-Gittan hela dagen!

Tihi, Åsa har namnsdag idag och det firar vi minsann! Är kvar i stan ikväll PÅ Luthagen på middag och mys hos Åsa. Mat, Bonde söker fru och säkerligen en hel massa prat tänkte vi oss. Middagen redan avklarad. Bonus - Lucas kom oxå och ville fira en stund! :)

Pianolektionen gick faktiskt förvånansvärt bra idag och det känns lite bättre, skönt. Igår blev det även klart att jag tillsammans med sång-killarna i spetstvåan ska uppträda på gymnasiemässan på tisdag! Vaksalatorg is the place to be! Tisdag 15.30, 16.30 och 17.30. Gissa om jag har blivit nervig. Men roligt ska det bli!

Tänk att jag alltid lyckas trycka in lite smygreklam i mina inlägg. Åsa tillägger: "..att jag alltid lyckas trycka in så många uppdrag i mitt liv"... Så sant.

Puss och kram och nyp i stjärten!

...eller, puss i stjärten som Åsa och jag brukar säga.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hälsa Åsa Gittan o säg grattis från mig!

Saknar dig, vi ses på fredag kväll!

Kram mamma =)

2009-10-07 @ 20:34:07
Postat av: Matilda

Det ska jag göra :) Saknar dig oxå.



Kram!

2009-10-07 @ 21:22:34
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/
Postat av: felicia

bara för att jag och mina vänner ska på den mässan !! :D <3

2009-10-07 @ 21:32:23
URL: http://fliiiisaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0