Upp och ner och hit och dit

Blä, ingen trevlig dag idag. Dunkande huvud, värkande kropp och en hes hals fick mig att stänga av klockan i morse och sova en stund till innan jag släpade mig iväg till skolan för att skriva NK-prov och därefter åka raka vägen hem till soffan igen.

Eftermiddagen har jag ägnat i soffan och jag är redan grymt uttråkad. Tur att Brown underhåller mig! Boken är snart slut.. Jag har inte många sidor kvar så egentligen måste jag vara urbota dum som sitter här i stället för att läsa. Jag tror att jag behövde en liten paus.

För, cirkus, 100 sidor sedan var jag benägen att tycka Dan Brown är dum i huvudet och jag hade god lust att slänga boken i golvet. Som tur var kom en ofattbar vändning. Tur för honom säger jag bara. Därmed fick han tillbaka sitt förtroende igen.

Den förlorade symbolen är uppriktigt sagt plågsam att läsa. Det är nästan så jag blir förbannad, så spännande är den.

Ni får helt enkelt stå ut med att jag tjatar om Dan Brown. Jag ska snart sluta. Läs böckerna så förstår ni. I promise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0