Tack och god natt.

Tack till er som över huvud taget tog er igenom mina tågtankar. Och till er som inte gjorde det, så kan det kanske vara värt ett nytt försök.

Angående "I väntan på julen" som stundar lördagen i andra advents-helgen, så kommer det bli riktigt bra hoppas jag! Det blir som vår lilla julkonsert, i K-holms kyrka. Myspys-stämning vill vi ha då! Det verkar ju hoppfullt eftersom snön redan idag har börjat singla ner över marken. Dock ligger den ju inte kvar så länge...

Mindre bra är att jag hade glömt att vi visst har engelska glosor till i morgon. Vi fick dom igår. Slarvigt Karlsson. Med lite tur får jag håltimme i morrn förmiddag eftersom min sovmorgon går bort.!

Alltså är det dags att sova nu. Nu bums.


(Nu när jag sitter och kikat igenom alla fotoalbum i jakt på bilder till lördagens bildspel, kan jag konstatera att vår kära KF är ganska snygg ibland) :



Kommentarer
Postat av: ebbis

Du lär ju vara den enda personen i världens som lyckas lära sig glosor över ett hål liksom :p knaaaskantorkarlsson. <33

2009-11-06 @ 17:51:19
URL: http://ebbaasikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0