More is....more!

Less More is more. Yes.

Jag är nyss hemkommen från "Den sjungande adventsgranen" i Borgenkyrkan. Det är precis vad det låter som. En sjungande gran! Joyful Gospel, Teen Choir, Unga Röster och lite musiker utgjorde den årliga julkonserten som jag var helt "ny" i för i år.

När jag åkte dit så åkte jag i vetskapen om att endast kompa Unga Rösters 8 barnlåtar. När jag åkte hem hade jag precis brakat av 14 låtar. Unga Rösters OCH Teen Choirs.

Gissa om jag är snurrig i colan nu.. Det bara blev så liksom.

Summa summarum: Med dom förutsättningarna jag hade (med andra ord, INGEN övning till 6 av låtarna) så gick det kanonbra. Det var kul!

Nu är jag helt slut. Alla mina påsamlade krafter tog slut i ett nafs. Och jag har nästan ingen röst.

Första adventskonsert - Check!

Kommentarer
Postat av: mathilda

Mycket bra jobbat som valigt. Nu är det bra ladda om för ny vecka kram

2009-11-29 @ 21:52:35
Postat av: Matilda

Tack detsamma! :) Japp, nu är det bara att samla nya krafter... Kram!

2009-11-29 @ 22:15:40
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0