Bara jag?

Är det bara för mig som det inte funkar att ladda upp bilder på FB? SKIT säger jag. Jag som har massor av trevliga bilder från helgens cykelfest och från hockeyn igår.!


Ibland är dom faktiskt lite fyndiga till och med på mellanstadiet. Utdrag ur Abbes engelskläxa:

Mum: Come on, eat your breakfast. You'll be late for school.
John: I don't want to go to school. The teachers don't like me, the children don't like me - nobody likes me.
Mum: All the same, you must go.
John: Why?
Mum: Well, for one thing you're 45 years old, and for another you're the headmaster.

Jag skrattade högt. Kanske för att jag är trött, jag vet inte.





Kommentarer
Postat av: Dennis

Jag har lagt in ett virus i din kamera så att du inte kan lägga bilderna på FB längre ( eftersom jag inte kan se dem där...).

Pixbox däremot går utmärkt ;-)

2009-11-10 @ 08:33:37
Postat av: Matilda

Jahaaaa! Då har jag fått förklaringen.... ;)

2009-11-10 @ 09:58:16
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/
Postat av: felicia

HAHAHAHAHA !! xD Alltså, Matilda, antingen så är jag trött när klockan är kvart i fem på eftermiddagen, eller så har jag sjukt dålig humor !! ;D förresten så måste vi träffas snart ! <3 :)

2009-11-10 @ 16:44:37
URL: http://fliiiisaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0