Assåe....

Vad höll dom på med ikväll??

1-5

SKIT!


Hm, jag fick ju iaf träffa Emil men nog svider det allt att han är Modoit... ;) <3

Trots en bitter förlust var hemfärden rätt full av skratt. Jojje, vilken pajas. Han hade en utförlig redovisning för oss om hur langare gör när dom smugglar knark genom att svälja kondomer fyllda med knark och, ja. Och så vidare... Det hade han minsann fått lära sig i skolan. Haha.

Efter ett förlsag från A om att J skulle få sova hos oss i natt sa mamma strängt nej, och J hävdade att det faktiskt hade funkat förr att sova hos varandra mitt i veckan med skola dagen efter. Dom hade minsann gått och lagt sig i tid och gått upp i tid, så det så. "Men, det gjorde vi bara en gång och aldrig mer.".

Min lilla allierade, Pontus, orsakade att jag både blev mållös och brast ut i skratt. Det kom ganska oväntat. I periodpausen skulle det handlas godis och när han kom med sina Ahlgrens bilar utbrast jag: "Men! Så gulligt av dig att du köpt bilar åt mig!". Iskallt svarade han att "Kom igen när du har skaffat ett körkort..".

Tur att jag har sovmorgon i morrn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0