What a night! :)

Vilken FANTASTISK kväll jag har haft!

Idag har det ju då varit dagen D. Konsertdag med andra ord. Hela dagen har jag varit förvånansvärt lugn, och allt har flutit på väldigt bra. Vi var 4 väldigt glada och taggade sångare/sångerskor som klev ut på golvet kl. 19 :)

Konserten höll på drygt en timme och allt rullade på bra! Jag tycker att vi lyckades fånga publiken och är grymt nöjd med det. 119 st personer hade vi i publiken och drygt 6000 kronor lyckades vi skramla in till barnen i Afghanistan :) Underbart!

Alltså, kort sammanfattat: GRYMT ROLIGT har vi haft! :) Jag kan inte låta bli att tycka det är lite sorgligt att det är över nu. Den här konserten som trots allt varit "mitt liv" under 3-4 veckor nu... Men lite skönt kan det faktiskt vara att kunna fokusera på lite annat. Cykling, skolan...

Nu är Karlsson trött, och kommer sova gott i natt.. :) Dock mindre laddad inför det nationella C-provet i matte som väntar i morrn bitti..

God natt! :*

'



Nöjd och glad! :)

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Mycket bra jobbat ikväll tjejen. Härliga polare har du också. Tack för en mycket minnesvärd kväll.



Kram



/Pappa

2009-05-04 @ 23:55:01
URL: http://karlssto.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tack pappa! :) Kram!

2009-05-05 @ 16:59:55
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vilken härlig kväll! Ni var verkligen kanon! Skulle kunna lyssna hur länge som helst..!

2009-05-05 @ 18:28:52
Postat av: Anonym

Det var en toppen kväll. Du är grym och dina kompisar också. //faster

2009-05-05 @ 19:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0