Tillökning

Jag har blivit med piano. Eller, ett till piano. Trevligt värre med tillökning i familjen ;)

Det var igår som vi fick nåt ryck, min mor och jag, och ringde på en annons. "Nylund&Son, Piano 60-70-tal i gott skick. Skänkes bort mot hämtning". Några timmar senare var det mitt.! Hur fint som helst, med bra klang och allt :) För tillfället står det hemma hos mormor och morfar och är i akut behov att stämmar-mannen kommer på besök. Snarast!

Idag har jag för övrigt gått min första hela skoldag sedan operationen. Allt har gått ganska bra. Förutom att jag var som ett slakt efter lunchen och helst ville gå och sova någonstans. Förutom att att jag satt med min yoghurt medan dom andra åt mat. Förutom att jag har gått runt och sett drogad ut hela dagen på grund av herrarna Alvedon & Ipren. Annars har det väl varit okej! ;)

Nu ska jag, hemkommen efter en halv körövning, hugga tag i mina spanska glosor!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kul för dig!! Kram

2009-05-12 @ 14:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0