Om 54 min...

...är det fredag! Lovely! :)

Och åter igen är jag vaken liiite för länge för att vara sådär härligt pigg när jag vaknar. Eller förresten, jag är ju aldrig pigg på morgnarna i alla fall så! ;)

Kvällsbestyren är överstökade och nu är det sovdags. Det är ju trots allt fredag i morrn mina kära vänner! Morgondagen inleds med slöjd, trevlans. Skolveckans höjdpunkt: att få vara lite kreativ! Me like.

Jag har även lovat min käre bror att ta en MTB-tur med honom i morrn efter skolan. MTBn som jag inte rört på jag vet inte hur länge! Men det blir kul och en lagom start efter mitt (ofrivilliga) träningsuppehåll.

Hoppsan, de 54 min har blivit bara 46 så nu är det dags att slå igen butiken.

Sov nu så gott :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0