Bagare Bengtsson vs Lance Armstrong

Min första "aktiva" dag på år och da'r känns det som... Skönt att äntligen göra något. Jag har i alla fall hållit mig hemma idag också, men gjort lite nytta. I köket. :) Ciabatta och tekakor har jag slängt ihop nu på eftermiddagen!

Eurosport har även stått på här större delen av em dit jag slängt ett getöga ibland, då andra etappen av Girot har pågått för fullt. Vacchis röst är det säkraste vårtecken man kan få. Helt klart ;) Jag känner nu faktiskt ett stort behov av att få ut och trampa lite jag också. Men snart så... 3 dagar till bara... :)

Lånar en cykelbild från förra helgen av Silva :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Ta det easy hjärtat! Snart är du på banan igen!! Var rädd om dig! Älskar dig! Kramizz!

2009-05-11 @ 15:00:10
Postat av: Lina

Vilken härlig bild!!! CykelGlädjen syns :-))



Hoppas att du mår bättre!!!



Kram!

2009-05-11 @ 21:05:55
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Matilda

Ja nu kan jag snart inte hålla mig längre!

Cykelbenen pirrar...



Kram på er!

2009-05-12 @ 20:24:46
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0